7.2.2009

Tukisukkatarinoita

Eipä mulla oikeastaan muuta kuin että oho, alkoi 19. viikko. Yhtäkkiä ollaankin melkein puolivälissä, ihan tosta noin vaan.

Kävin tänään hankkimassa elämäni ensimmäiset tukisukat. Täti mittaili koivet nilkasta nivusiin, ja totesi, että muuten M-koko on hyvä, mutta mulla on liian pienet ja sirot jalat. No näillä mennään nyt kuitenkin, en olis enää ehtinyt saamaan täysin istuvia mittatilaussukkia ennen reissua.

Mun oikea jalka oli pari senttiä paksumpi kuin vasen, ja se voi kuulemma johtua siitä, että beebi painaa enemmän oikeaa puolta. Erityisen hämmästyttävää oli se, että jalat oli aivan eri väriset, kun toisessa oli ollut se sukka muutaman minuutin. Toinen oli terveemmän värinen, se sukaton taas jotenkin semmoinen harmaanpunertava. Kuulemma laskimot alkoi heti pumppaamaan verta paremmin, ja väriero johtui siitä. Aika hullua. Oon kyllä huomannut, että iltaisin mulla on nilkat ja pohkeet jonkin verran turvoksissa, mutta vasta nyt avautui silmät sille, että näistä sukista vois oikeesti olla hyötyä muutenkin kuin veritulpan ehkäisyssä.

Otin mustat, en niitä mummonvärisiä. Nämä näyttää ihan basic-stayupeilta, joskin ovat paksummat. Ei nää ole ollenkaan niin kamalat kuin olin kuvitellut! Rohkeasti vaan sukkaostoksille siis. :)

(Ai niin, laattasin aamulla. Alkoi vaan yököttää, kun pesin hampaita. Mitä helv**tiä, eikö sen raskauspahoinvoinnin pitänyt olla ohi jo ajat sitten?!?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti